Budweiser kupuje nazwę domeny Beer.eth za 30 ETH

Szymon Pietrzak
Oceń wpis:
[Łącznie: 1 Średnia: 1]

Amerykański browar Budweiser zmienił swoje zdjęcie profilowe na Twitterze na zdjęcie rakiety zaprojektowanej przez platformę NFT Rocket Factory. To część nowej kampanii firmy, która z przytupem zamierza wejść w świat kryptowalut.

Budweiser USA zmienił profilowe zdjęcie na Twitterze we wtorek. Widniejąca na nim rakieta zaprojektowana została przez popularnego artystę tworzącego tokeny NFT, Toma Sachsa.

Piwo jako NFT?

Eksperci od świata blockchain zauważyli również, że firma kupiła nazwę domeny Beer.eth za 30 ETH, czyli ok. 95 000 dolarów amerykańskich.

Budweiser stawia pierwsze kroki we wszechświecie NFT

– powiedział rzecznik prasowy browaru Anheuser-Busch InBev.

Cieszymy się, że możemy wesprzeć Toma Sachsa i jego projekt Rocket Factory oraz dołączyć do tej niesamowitej społeczności.

Link do adresu DNS na NFT marketplace OpenSea pokazuje, że cyfrowe dzieło wyświetlane na profilu Budweisera na Twitterze zostało zakupione za 8 ETH (ok. 25 000 USD). To specjalna platforma, na której można kupować niewymienialne tokeny. Swój marketplace ma również giełda kryptowalut Binance, na której kupisz bitcoin.

Budweiser i Vaynerchuk

Richard Oppy, wiceprezes globalnych marek w spółce macierzystej Budweisera, Anheuser-Busch InBev dodał, że frima inwestuje w nowy sklep z mediami NFT prowadzony przez przedsiębiorcę internetowego Gary’ego Vaynerchuka.

W sklepie, określanym jako długoterminowy biznes przez kierownictwo firmy piwnej, potencjał i marka Budweisera (a także innych brandów piw produkowanych przez browar) będą pakowane i sprzedawane jako tokeny NFT.

Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *