Amerykańska grupa luksusowych hoteli The Kessler Collection jako pierwsza wprowadziła płatności za swoje usługi w kryptowalutach.
Firma oferuje nową opcję w ramach współpracy z BitPay, czyli największym na świecie dostawcą usług płatniczych z rynku bitcoina.
Prezes i dyrektor generalny The Kessler Collection, czyli Richard Kessler, uważa, że to obecnie jedna z najbardziej innowacyjnych koncepcji w branży hotelarskiej. Choć wiele sieci wprowadza różne nowinki technologiczne, to jego grupa jako pierwsza oferuje płatność za pomocą kryptowalut. Wszystkie 8 hoteli należących do grupy przyjmuje m.in. bitcoin, Ethereum czy Dogecoin.
The Kessler Collection to jedna z wiodących grup luksusowych hoteli. Jest otwarta na wszelkie innowacje, stara się odpowiadać na potrzeby swoich klientów, w tym umożliwienie im płacenia w bitcoinach i kryptowalutach – powiedział Sonny Singh, dyrektor handlowy BitPay i dodał: Płatności Bitcoin są tańsze niż karty kredytowe i ułatwiają transakcje podróżującym z zagranicy.
Już w 2013 roku linie lotnicze (m.in. PLL LOT czy japońskie Peach Aviation) i biura podróży (np. Expedia czy Berkeley Travel) zaczęły akceptować bitcoin, a teraz do historii pod tym względem przechodzi The Kessler Collection. Pojawiający się trend znacząco wpływa na przyszłość konkurencji rynkowej, gdy kryptowaluta osiąga najwyższy w historii poziom. Według dyrektora finansowego grupy Kessler, Fravy’ego Collazo:
To posunięcie ułatwi funkcjonowanie gościom podróżującym po całym świecie. Oszczędzają oni czas ze względu na brak konieczności wymiany i korzystania z lokalnej waluty oraz pieniądze dzięki niższemu kursowi wymiany.
Każdy hotel seci Kessler, zamiast przyjmowania gotówki lub kart kredytowych, wyśle fakturę e-mail umożliwiającą wszystkim gościom płacenie z portfela kryptograficznego za pośrednictwem BitPay. Klienci będą mogli użyć w tym celu BTC, BCH, ETH, DOGE czy jednego ze stablecoina USDC, BUSD, GUSD i PAX.
The Kessler Collection jest właścicielem, operatorem i twórcą hoteli, z których każdy ma swój własny, niepowtarzalny motyw. Wszystkie obiekty są częścią programu marketingowego Marriott Autograph Collection Hotels, odpowiadającego za centralny system rezerwacji, usług technicznych i public relations. Nad rozwojem i działalnością hoteli od 1984 czuwa sam Richard C. Kessler.
Już niedługo, od 19 do 21 kwietnia, Warszawa stanie się epicentrum niezwykłego wydarzenia, które połączy…
Restaking, czyli proces ponownego wykorzystania zablokowanych tokenów w celu zabezpieczenia innych projektów, stał się tematem…
Jako obywatele globu, na co zwracamy największą uwagę? Na planetę? Inkluzję? Miejsce, w którym żyjemy?…
AltLayer, jedna z obiecujących platform w świecie kryptowalut, właśnie ogłosiła szczegóły związane z planowanym wprowadzeniem…
Wraz z nadejściem nowego roku, spodziewamy się wielu zmian i wydarzeń na rynku kryptowalut. Poniżej…
W ubiegłym roku próbowaliśmy przewidzieć, co wydarzy się w 2023 roku. Podobnie jak można było…