Siedmiokrotny zwycięzca Super Bowl i jego żona-supermodelka wystąpią w nowej reklamie giełdy kryptowalut FTX. Firma planuje zainwestować w całą kampanię marketingową 20 milionów dolarów!
FTX. You in? (pol: FTX? Wchodzisz w to?) – to nowe hasło reklamowe popularnej . Kampania oficjalnie rozpocznie się w czwartek podczas meczu inauguracyjnego sezonu NFL pomiędzy Tampa Bay Buccaneers i Dallas Cowboys. Specjalny spot będzie emitowany także w październiku podczas transmisji spotkań rozgrywek futbolu amerykańskiego. Warto dodać, że Brady ma pochodzenie irlandzkie i polskie.
Sama reklama jest całkiem zabawna. Zwłaszcza dla tych odbiorców, którzy interesują się ligą NFL. Najpierw Brady rozmawia z żoną, która pyta, czy wchodzi w to. Następnie futbolista dzwoni do swoich znajomych i zadaje to samo pytanie. Jedni są w pracy, drudzy wyprowadzają właśnie psy a jeszcze inni przeprowadzają operację. Ale wszyscy zgodnie odpowiadają I’m in! (Wchodzę w to!). Oczywiście na początku nie wiadomo o co chodzi, ale później wszystko się wyjaśnia. Brady jednemu z kibiców przeciwnej drużyny, New England Patroits, oznajmia: Wchodzę w świat kryptowalut z FTX. A Ty?. Okazuje się, że znajomy wie już wszystko o tej popularnej giełdzie kryptowalut, na której i inne waluty cyfrowe.
To niesamowicie ekscytujący czas w świecie kryptowalut, a Sam (Bankman-Fried, dyrektor generalny giełdy) i świetny zespół FTX wciąż otwierają mi oczy na nieskończone możliwości rynku blockchain.
Oprócz tej pary, w reklamach kryptowalut pojawiło się ostatnio kilku innych celebrytów. W lipcu wielokrotnie nagradzany reżyser Spike Lee zrealizował reklamę dla operatora bitomatów Bitcoin – Coin Cloud. W czerwcu aktor i inwestor Bitcoin, Neil Patrick Harris, pojawił się w spocie innego operatora takich maszyn, Coinflip. W tym momencie przypominam, że
Z kolei w sierpniu artystka hip-hopowa Megan Thee Stallion opublikowała film edukacyjny zatytułowany Bitcoin for Hotties, który został stworzony w ramach współpracy z Jackiem Dorseyem (współzałożyciela Twittera) i jego aplikacją Cash App, która pozwala m.in. na sprzedaż i zakup Bitcoina.
Zamysł reklamy jest taki, by pokazać, że kryptowaluty są naprawdę dostępne dla każdego. Że inwestowanie i kupowanie BTC nie jest zarezerwowane tylko dla doświadczonych tradereów, ale także dla zwykłego Kowalskiego. Tak samo, jak czerpanie zysków i korzyści z posługiwania się technologią blockchain, choćby przez . A że jest ona coraz bardziej dostępna w życiu codziennym niech świadczy fakt, że
Już niedługo, od 19 do 21 kwietnia, Warszawa stanie się epicentrum niezwykłego wydarzenia, które połączy…
Restaking, czyli proces ponownego wykorzystania zablokowanych tokenów w celu zabezpieczenia innych projektów, stał się tematem…
Jako obywatele globu, na co zwracamy największą uwagę? Na planetę? Inkluzję? Miejsce, w którym żyjemy?…
AltLayer, jedna z obiecujących platform w świecie kryptowalut, właśnie ogłosiła szczegóły związane z planowanym wprowadzeniem…
Wraz z nadejściem nowego roku, spodziewamy się wielu zmian i wydarzeń na rynku kryptowalut. Poniżej…
W ubiegłym roku próbowaliśmy przewidzieć, co wydarzy się w 2023 roku. Podobnie jak można było…